lördag 24 augusti 2013

Loppis.

Idag var det dags för loppis igen :-)
Jag älskar att få komma iväg några timmar, träffa vänner och tjäna några extra slantar på att sälja sånt som man inte behöver längre.

Men idag gick det lite segt, vet inte riktigt varför...
Men tack och lov att man hade Sara, Johanna och Annelie där för att muntra upp en.
Otroligt att vi kommer så bra överrens alla 4 :-)

Efter loppisen så var det bara hemåt som gällde. Pratade med Patrik i telefonen på vägen hem och tydligen så var barnen lite jobbiga, och då speciellt Jonathan som bland annat slitit ut ett helt paket tvättlappar. Han kan vara så mysig och fin när han vill vara det men i nästa stund så är han barnet med den största viljan på hela planeten. Han kan bli så sur och arg och självklart får han bannor när han gjort fel. Men så slänger han iväg världens gulligaste leende och ens hjärta smälter.....

Ja ja. Nog om massa bla bla.
Nu sitter jag iaf här i soffan och har en lugn skön stund med Wille innan han ska gå o sova.
Patrik håller på o bakar till mitt försenade födelsedagskalas imorgon :-) Han har en sån där jag är snäll-dag igen :-D
Sen han slutade med sin medicin så håller jag mer och mer på att få tillbaka min man ♥♥♥
Nu ska vi bara se hur det är med hans testosteronnivå och se om han behöver behandling och när den i sådana fall startar.
Då hoppas jag att han blir ännu mer underbar ♥♥♥

★Carola★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar