fredag 23 augusti 2013

Arbetsförmedlingen

Herrejösses min skapare (snälla ord). Vad i helvete händer på arbetsförmedlingen?
Var nere med maken idag för att han skulle fixa 1 papper. Över en och en halvtimme satt vi o vänta på hans tur.
Helt sjukt att det ska vara sån jäköa väntetid för ett litet jävla papper.
Jag hade för tusan hunnit till Burger King, beställa maten, ta med maten tillbaka till förmedlingen, ätit maten med min make, tagit en cigg, gått på toa med mera under den tiden.....

Tack för den sämsta eftermiddagen den här veckan.

En positiv liten grej var min o makens konversation vi hade på vägen ner.
Frågade honom vad jag var efter att vi samtalat om folk som verkar tro att jag är korkad och han sa att det är jag inte.
-Vad är jag då?
- Du är min fru, mamma till mina barn, min livskamrat, min plommongurka?!?!?, det bästa som har hänt mig.

Jag var nöjd med det svaret ;-)

Hört på stan idag.
Två små flickor står med sina dockor och tittar på sina skuggor då den ena utbrister - Titta på min snippa, den ser ut som en snopp!

Tack för skrattet söta små barn!

★Carola★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar