fredag 16 augusti 2013

God natt

Ännu en dag går mot sitt slut.
Dagen har varit väldigt behaglig.
Tack vare Annelie slapp jag och Sara släpa en massa grejer till loppisen, hon kom o hämtade upp oss med bilen. Skönt med tanke på att det va en del då både jag o maken rensat lite i våra garderober.
Och maken o barnen har moffat bacon typ hela jäkla dan o så har de tittat på film, busat och lekt. Inte sådär mycket bråk o skrik som det brukar vara. Så skönt.
Imorgon är det äntligen dags o stå på loppis igen. Jag har längtat, några timmar barnledigt och jag får umgås med mina kära vänner. Underbart.
Blir till att röra sig bort redan vid klockan åtta så man hinner finslipa det sista. Hoppas fru Sara har ställt sin klocka :-D

Nu är jag redigt trött så natti natt.

★Carola★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar