fredag 23 augusti 2013

Fredag....

Nej men hallå :-)
Trevligt att ni ännu en dag kikar förbi på min supersnygga blogg ;-)

Här sitter jag i soffan med kidsen o tittar på Dumma Mig. Jag borde och skulle ha städat men jag har verkligen ingen större lust. Känner mig lite slut i kroppen, kan vara en förkylning på g. Men vem vet....

Idag så står utvecklingssamtal på schemat. Mamma kommer hit efter jobbet o passar twinsen och mini så både jag och Patrik kan gå. Efter det måste jag o gubben ner till stan o fixa en grej så mamma ska passa kidsen då med. Blir snabbast o lättast så :-)

Igår hörde en bekant av sig (hon är riktigt snäll) och hade rensat sin garderob o ville ge MIG kläder
:-D Klart att man tackar ja. Är ju inte så ofta jag köper något till lig själv på det viset. Pengarna går till barnen, räkningar och mat.
Och riktigt fina kläder var det, var väl kanske bara 3 plagg som jag vet just nu som jag inte kan ha.

Nu måste jag plocka lite (iaf försöka).

★Carola★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar