torsdag 13 november 2014

Tv-spel

Många av er vet inte om det här men förra veckan så VANN jag en tävling. En farsdagtävling som media-markt hade.
Priset var 1000kr i presentkort.
Självklart fick maken den på farsdag och attans vad glad han blev.
Idag fick han äntligen användning för den då Assassins creed ploppade ut på svenska marknaden.
Vi tog bussen ut dit och sen så gick vi hela jävla vägen hem. Kändes som världens längsta promenad om jag ska vara ärlig.
Känner mig helt slut nu juh, skulle lätt kunna sova i nån timme.
Men det får vänta till ikväll helt enkelt.
Hoppas på mat snart men det lär nog dröja lite då hela familjen kollar när pappa spelar.

Och jag kan inte låta bli o sitta här o undra hur det går med telefonen som jag ännu inte har fått.. Det har juh tagit superlång tid nu och han svarar inte på mina pm. Känns skitskumt då han är tillsammans med henne som jag anser vara min bäste vän.

Vill inte störa henne heller just nu, hon verkar inte vara på topp.
Men men.

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar