måndag 24 november 2014

Spelförbud?

Kan man hota en vuxen människa med spelförbud?
I över en veckas tid har jag BARA fått kolla på hans tv-spelande varje kväll.
Först var det Assassins creed unity heeeela tiden och sen i torsdags har det bara varit Dragon age.
Och det är sååååå tråkigt.
Och inte lyssnar han när han spelar. Jag kan prata med honom men det liksom bara åker rakt igenom huvudet på han.
Jag saknar min man..

Jag hoppas att han har klarat spelet snart så jag kan få kolla på något program på tv iaf.

Idag på dan rymmer iaf jag och barnen hem till mormor en stund så kan han få sitta här o spela.
Och så ska jag hinna ta mig till hemköp för att skicka iväg ett paket och hämta ett paket som Patrik fått.
Imorgon ska vi försöka hitta några julklappar och födelsedagspresent till Jonathan.

Frågade mini vad han ville ha för tårta när han fyller och svaret var så himla gulligt.
Han ler och säger - Jag vill ha en fin tårta med hjärtan på.
Jag hoppas att Kia kan fixa en sån :-)
Vi ska fira mini den 21:a så slipper han dela dagen med julafton i år. Han har ju aldrig fått en tårta när han fyller så det är verkligen dags nu.
Ibland blir jag lite sur över att jag inte klämde ut honom en dag tidigare men men. Han kom iaf på 10-15 min så där var han snäll iaf ;-)

☆ Carola ☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar