lördag 22 november 2014

Klantarsle.

Joråsåatteeeee....
Idag vaknade jag med ett ryck, trodde jag hade försovit mig till loppisen då sängen var tom. Men så kollade jag på klockan, den va inte ens sju..
När mini hörde att jag var vaken störtade han in och utropade lyckligt - Jag kunde inte sova för jag ville se när pappa spelar...
Då klev jag upp..
Frågade gubben om han varit uppe hela natten men han hade blivit väckt halv sju av ungarna så då klev han upp o spelade.
Jaja..

Kom iaf iväg till loppisen när jag skulle och väl där fyndade jag en doppvärmare i superskick för en tia.

Och sen hände det, min otur slog till och jag vurpade framåt i trappan. Måste ha sett jäkligt skojigt ut för andra men för mig gjorde det ont.
Nu sitter man här med en svullen hand... tjohooo :-/

Och inte nog med det så fick jag tokont i halsen när jag var där. Säkert pga allt jäkla hostande dag och natt..

Är faktiskt lite trött nu och hoppas på sovmorgon imorgon. Skulle vara grymt gött...

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar