tisdag 18 november 2014

Badkar.

Ja igår kväll kände jag lite att nu jävlar ska flodkon ta ett bad o mjuka upp alla ömma leder.
Efter bara några minuter i badkaret så kände jag att det var helt åt helvete.
Är badkaren gjorda för minimala superskinny tonåringar eller.
För dom är fasiken inte anpassade för en fyrabarnsmorsa med jellomage delux.
Hur i helvete ska man få vatten över hela kroppen utan o dränka sig i det pyttelilla badkaret???

I en annan lägenhet jag bodde i för typ 100år sen så var det ett badkar i äldre modell. Hur jäkla stort som helst, man fick plats typ 3 pers i den o hade fortarande vatten upp till halsen.

Den dagen jag vinner massa tusenlappar (önskedröm jag vet) så ska jag kasta ut den där moderna pyttelilla fotbadet o köpa mig ett monsterbadkar.. Och i den ska det rymmas en flodko och det ska vara ett bra jävla stöd för ryggen!!!

☆Carola☆

(saknar spabadkaret i min gamla lägenhet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar