måndag 10 november 2014

Ouch...

Tack vare mamma kom jag iväg till tandläkaren idag.
Fick två val (typ).
1: göra en akutbehandling för att senare rotfylla MEN han kunde inte garantera att det skulle funka eller att smärtan skulle försvinna...

2: dra ut tandjäveln och slippa all smärta.

Efter att han, jag och mamma diskuterat så kom vi fram till nr 2.
Lika bra antar jag men samtidigt så känns det hemskt. Jag är minus en tand och min hjärna får nipper.
Jag vet att det inte syns men det känns.

Och faaaan vad ont jag har nu i munnen och huvudet.
Känns som om någon slagit mig med en hammare på munnen. Inte skönt alls.
Men jag hoppas att det mesta av värken har släppt till imorgon. Annars kommer jag ringa honom på onsdag.

Vi får hoppas att jag slipper mer problem med truten nu för jag orkar faktiskt inte mer...

Nehepp, dags att släpa stora lilla Wille i säng nu.
Patrik ligger redan så honom skiter vi i ;-)

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar