tisdag 1 oktober 2013

Det går...

Livet känns lite lättare idag. Men det är väl inte mer än okej. Känner mig trött och less på en hel del men samtidigt väldigt lyckligt lottad. Jag har en underbar familj och jag har underbara vänner.

Jag skulle inte byta bort det mot något i hela vida världen.

Idag har dagen mest flytit förbi likt en dimma.
Och som vanligt på tisdagar så började den med stress men så fort barnen är på sina "ställen" så släpper stressen och lugnet infaller sig.
Idag passade jag till o med på o sova i någon timme innan det var dags o hämta hem barnen igen.
Nu snart så ska ju alla knottar sova så då sänker sig lugnet ännu en gång över familjen Johansson/Arvidsson.
Men imorgon gör vi om allt igen, men vi skippar nog morgonstressen o lägger vantarna där de ska vara på en gång :-P

Och så ska ju William iväg på friidrotten oxå.
Nu är det ju både friidrott och fotboll som gäller. Den pojken har spring i benen han :-P

★Carola★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar