söndag 13 oktober 2013

Ljusparty

Idag var det ljusparty hos Sara. Riktigt mysigt juh. Dessutom så kom Marielle och hennes son Tristan över hit några timmar innan.. William och Tristan lekte superbra tillsammans, fick dock "låsa" in dom på Willes rum så de fick vara själva utan att resten av grabbarna störde deras lek :-)
Sen följde så klart både Marielle o Tristan med till Sara. Och så klart William oxå.
Så Tristan, Wille och Alvin lekte under hela partyt typ. De verkade ha superskoj.
Wille somnade typ direkt när vi kom hem ;-)

Idag fick jag en smärre chock över en grej och det har inte lagt sig ännu så jag tänker inte bearbeta det här riktigt ännu.
Kanske kommer ett inlägg en annan dag. Eller så glömmer jag bara bort det helt.

Måste bara berätta en sak som Jonathan säger väldigt mycket just nu. Låter så himla gulligt när han säger det, han tittar ut genom fönstret och ler det där supergulliga leendet som bara han kan smälla av och så säger han - Mamma, solen skiner!
Sötboll.....

Och min mans pms verkar vara mycket bättre just för tillfället. Han har inte varit lika putt som han va förut nu på ett tag. Så skönt o ha en gladare karl hemma just nu.
Han busar med barnen och han låter mig få ensamrätt på tv:n vissa kvällar :-)
Som nu, han ligger o tittar film på datorn och jag kollar på Partaj i vardagsrummet o bloggar så klart...

Life is good right now......

★Carola★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar