måndag 7 oktober 2013

Pms... men hos maken

Fy faaaaaan. Idag är jag grymt trött på maken och hans humör.
Han har varit tjurig nu i två dagar i sträck, han ligger o sover mitt på dan, han gnäller på både mig och barnen...
Just nu så skulle jag kunna hänga upp han i taket med snoppen. Nedrans gubbjävel.
Och för att göra saken ännu roligare (läs värre) så har ju jag lyckats stuka foten. Visst att jag gjorde det igår men det gör fortfarande grymt ont. Nu är iaf foten lindad tack vare lillebror som fixade ett bandage.
Men tror ni jag får någon form av avlastning pga det?
Nepp! Här är det samma tempo som vanligt, det har varit skola, träffa mamma, friidrott och snart ut med hunden.....
Skjut mig......
Och nu har gubben lagt sig i sängen, han har legat där i en timme nu och jag ska strax lägga Wille. Sen får jag väl sitta här själv tills jag ska ut med hunden.
Känner mig så grymt sviken av min egna make, oälskad och ensam. Tror nog barnen känner likadant just nu faktiskt.
Jag trodde saker och ting skulle bli bättre med hans behandling men just nu verkar det inte så :-(

Nej men tjofläng på er därute och hoppas att ni mår bättre än vad jag gör just nu....

★Carola★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar