onsdag 18 september 2013

Mensvärk

Ja, ni läste rätt. Jag har mensvärk. Dvs jag har mens för andra gången på kort tid efter att ha sluppit den i över 2år. Fruktansvärt jobbigt. Och tjurig blir man oxå. Gubbens jäkla "klick"ljud nu när vi ska sova driver mig till vansinne. Har god lust o sparka ut han till den väldigt fula och obekväma soffan. Det borde ju vara ok när man har mega pms liksom.

Faaan. Jag hatar mens. Om jag brukar vara jobbig annars så är jag en miljon gånger så mycket jobbigare just nu.
Jag har dock tur att vissa av mina vänner orkar och klarar av mig när jag är så här störig.

Och på tal om allt och inget. Jag vill vinna en hel jäkla hög med pengar. Högen ska vara större än mig och bestå av tusenlappar, tack! Jag VILL ha en sprojlans nu soffa. Tycker att mina barn förtjänar en (jag oxå för den delen) och så skulle ju inte ett körtkort sitta helt fel. Då skulle ju vi kunna åka vart vi vill, hälsa på släkt och vänner bara sådär och vi skulle kunna åka o handla på Ikea.
Joråsatt, drömma går ju. Och drömma är jag ju jäkligt bra på, så god natt där ute.

★Carola★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar