fredag 3 januari 2014

Bad, skrik, bråk och en gnutta kärlek.

Här hemma badas det barn för fulla muggar. Jag har hört att det är så man gör när barnen bara slåss och inte alls vill göra som man säger åt dom.
Man sätter dom i ett utrymme mindre än baksätet på en volvo, dessutom är detta utrymme fyllt med vatten, skum och badleksaker.
Man sätter 4 barn som bara vill bråka i ett pyttelitet utrymme och tror att dom ska bli lugna.
Sen att du har 4 tvättkorgar precis vid badkaret är liksom helt....... ja korkat!

Hmmmmm.
Ibland så tror jag att min hjärna har tagit ut sina semesterdagar utan att informera mig om detta något dåliga beslut.
Eller så är den kvar men har ständigt error och enbart stördcellen fungerar.

Nu ska jag fortsätta titta på 4 små bråkande troll som hjälper mig o blöta ner tvätten i tvättkorgarna.

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar