måndag 30 december 2013

Speedade barn.

Ja hjälp.
Barnen har varit speedade sen julafton, börjar bli lite jobbigt nu.
Dom bråkar om allt och inget och verkar inte ha en lugn stund alls.
Jo, när dom sover.
Både jag o Patrik känner oss rätt så slut nu.
En dag på spa skulle vara något!
Men hur ska man nu ha råd med något sådant?

Aja, nu är det snart ett nytt år med massa nya problem :-P
Plockade faktiskt ner det mesta av julen idag, skiter i om folk tycker det är för tidigt. Mitt hem, mina saker!
Dessutom så ska det ju pyntas inför nyårsafton ikväll så barnen blir glada imorgon.

Om det finns bara en sak jag får önska 2014 så är det en U-soffa.
Skulle jag få en sån så skulle jag bli överlycklig ♥ en soffa där vi alla skulle få plats utan problem.

Nehepp, lägga massa kids snart så jag kan få måla mina naglar i lugn och ro. Lite glitter är ju aldrig fel på nyårsafton :-)

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar