söndag 8 december 2013

Ork.

Har inte haft ork att uppdatera bloggen sen jag kom hem från sjukhuset.
Har inte vetat vad jag ska skriva och vad jag vill skriva.
Men jag vill inte skriva mer om det som hände... Alls!!!!

Här rullar det iaf på som vanligt. Eller inte riktigt. Det är ju snart jul så allt är ju inte som vanligt :-D
Jag längtar och barnen längtar. Ska bli så mysigt. I år får barnen riktigt många julklappar och det gör MIG glad. Jag älskar att ge dom saker.
Och så fyller ju Jonathan år då oxå så han får ju lite extra. Som sig bör.
Hela 3år blir min lilla kille, tiden går så snabbt ♥

Och i år får jag julklappar av min älskade man :-D
Jag har så klart hittat åt honom oxå. Skojigt.....

Patriks testosteronbehandling går framåt. Men det är fortfarande en lång bit kvar innan man kommer märka en större skillnad. Men han är faktiskt mer glad än sur nu för tiden så vårat förhållande har faktiskt blivit bättre.
Men han har ju fortfarande dåliga dagar men på nåt sätt så överskuggar det bra dom dåliga nu. Så toppen....

Nu ska jag snart knoppa barn så hejs och ha en bra 2:a advent (det som är kvar av den)

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar