onsdag 13 november 2013

Vill måla.

Jag vill måla tavlor igen.
Jag vill ha en massa dukar, penslar, färger och ett golvstaffli.
Men sånt kostar pengar som jag inte har.
Men jag vill, har så mycket som måste få komma ut. Får ju inte ut allt på något annat sätt.
Kan man söka bidrag till sånt?
Kan en läkare skriva ut en ordination på det?
Näää, det tror jag inte :-(

Här hemma går allt upp o ner. Patriks sjukdom börjar driva den här familjen till vansinne, och han är inte ens i närheten av att bli bättre. Det kommer ta en halv evighet innan han börjar må minsta lilla bättre.
Attans alltså.

Hans mående påverkar mig så mycket.
Och det värsta är att han inte vill förstå det.
Känns som om familjen går under och på toppen står Patrik och skriker att allt handlar om honom, och han vill ha det o det och vi måste förstå HONOM.

Jag är lite less faktiskt. Men men, life is a bitch and soon I will slap her!

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar