torsdag 21 november 2013

Sjukhuset

Här ligger jag. Ensam i ett jäkla rum på sjukan. Lite väck pga smärtstillande, dvs morfin.
Ibland händer saker som är jobbiga och då måste de jobbiga sakerna få hända.
Man kan visa att man är stark o ta sig igenom dessa saker och det gör jag nu.
Jag har haft sån smärta i över 24 timmar, vid 22.30 så lindrades den tack o lov.
Men jag har gråtit och skrikit.
Jag har varit ensam men ändå haft mina kära vänner nära.
Det enda jag önskar just nu så här mitt i natten (01.00) är att någon ger mig en burgare imorgon.
Jag kommer antagligen få åka hem imorgon men jag kommer nog inte orka gå o köpa mat för det.

Nu ska jag fortsätta o kolla på Bond (goldfinger) och dricka varm choklad.
Attans vad jag saknar min familj just nu.

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar