lördag 16 november 2013

Idiot

Jävla hyckleri, han kan sitta hos läkarna o grina o säga att han vill vara allt för sina barn. Att han vill vara superpappa o bla bla bla. Men den enda dagen sen Wille började med fotbollen som jag inte kan ta honom till träningen så vägrar Patrik att ta dit honom.
Jag är så jävla trött på det här, jag orkar inte ta allt som rör barnen. Föräldramöten, idrotter, läkarbesök och en massa jävla annat. Det räcker väl att jag sköter alla räkningar o allt annat skit.......
Jag trodde att han o jag skulle hjälpas åt med barnens idrottsintressen iaf. Tydligen inte. Jäkla skitstövel. Så nu vet jag inte vad jag ska göra, jag hinner inte gå dit idag och det är första träningen på inomhussäsongen.
Fan vad arg jag blir, med Patrik är det tydligen "sköt dig själv o skit i andra"

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar