söndag 22 juni 2014

Lillebror..

Jag saknar honom, något enormt.
Jag har verkligen försökt göra allt bra mellan oss igen. Men han svarar inte när jag ringer och han svarar inte på sms.
Hittade hans racingsida på facebook så jag fick iaf se EN bild på honom, kan ju inte se hans vanliga profil då han blockat mig och så har det varit i 3 år.
Det gör så jäkla ont när man verkligen försöker och man kan inte ens få ett ynka sms tillbaka.

Asså, det här är min lillebror som jag hämtade på cykel när han var sen, han som jag lekte med som han, han som jag skyddade från mobbare, han som jag bråkade med men vi blev alltid sams igen, han som åkte med mig när jag tog studenten, han som är så förbannat långsint.......

Saknar honom något så förbannat och det gör Wille med. Dom andra barnen vet inte ens vem han är och det stör mig oxå. Dom borde veta vilka som är mina syskon. De som dom träffat mest är ju Linus och Steffa. Men jag har ju några fler än så.

Usch, nu orkar jag inte skriva mer. Tårarna bara rinner och mina kinder svider.

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar