tisdag 25 februari 2014

Fundersam.

Här ligger jag och försöker natta Jonathan samtidigt som jag läser vad vissa skriver på MITT inlägg i en grupp om fibro på fejjan.
Jag börjar lite smått undra om fibro även gör vissa människor bittra?
Okej, man har konstant smärta (vilket även jag har) och ofta fler problem med hälsan. Mage krånglar, stelhet, sexlust kan minska, beröring kan göra ont m.m. (läs på om fibro om ni känner er lite lost).
Så okej, tar livet slut om man får fibro? Blir allt bara skit? Finns det huxflux INGA glädjeämnen kvar i livet om man får diagnosen fibro? Okej, smärtgraden varierar från person till person men måste verkligen vissa bli så jäkla bittra?

Det är nog fan ändå inte fibro jag har för jag vill då inte riskera att bli sådär bitter som vissa på den där sidan verkar ha blivit.

★carola★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar