fredag 14 februari 2014

En form av utbrändhet

Hej. Jag är en form av utbrändhet som bor hos Carola.
Jag dyker upp i en mängd olika former.
Jag kommer när hon minst av allt vill det.
Jag får henne att gråta och skrika.
Ibland får jag henne till och med att bli alldeles tyst och bara stirra rakt fram.
Jag ger henne ångest och jag låter inte henne gå iväg själv utan att känna obehag.
Jag ger henne panik pga småsaker
Jag gör så att hon inte orkar ta hand om hemmet.
Jag gör så att hon glömmer bort saker.
Jag gör så att hon tappar bort saker.
Jag tar bort hennes lust o vilja att göra saker.
Jag får henne att ljuga.
Jag fyller hennes huvud med miljoner tankar så hon aldrig får slappna av.
Jag ger henne vredesutbrott.

Jag gör hennes liv till ett helvete och det roliga är att många inte tror att jag existerar.
Många vägrar henne hjälp med att få bort mig.
Men bara för att jag inte syns så betyder det inte att jag inte finns.
Jag finns här och jag förstör allt jag kommer åt!

Mvh Mr. Utbrändhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar