måndag 1 september 2014

Tandläkare

Efter några nätter med megatandvärk så gav jag idag upp. Efter bara några timmars sömn i natt så insåg jag att skiten till visdomstand med jättehål i var tvungen att ryckas ur. Ringde därför ner till George som öppnat klinik nere i centrum här i Årby och fick komma på en gång. Det kallar jag service.
Skiten drogs ur och där stod jag nästan 1300 spänn fattigare men med tandjäveln i en burk istället för värkande i truten.
Tjoho?!?
Det roliga va ju att även Patrik fick tid till tandläkaren idag så nu har kostnadsförslag lämnats in på hans tänder till soc. Bara sådär 22.000 utan rabatterna. Billigt o bra????

Nu hoppas vi bara att soc godkänner det så han kan få äta mat utan smärta igen. Och så hoppas vi att jag kan få tillbaka några kronor för akutkostnaden idag. Skulle vara jäkligt bra.

Nu ska jag snart sätta mig o kolla halloweenkläderna som jag måste ha. Kommer bli så bra..... Hoppas jag iaf.

Tjingeling.
☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar