tisdag 15 juli 2014

Same old.....

Same old same old....
Får man tycka att ens förhållade är tråkigt ibland? För det är exakt vad det är just nu.
Det händer typ inget alls.
Jag försöker skoja loss, kela och mysa men det tycker han tydligen är störande.
Så det känns ju inte så skoj...
Jag försöker överraska honom med småsaker här och där men jag får ingen respons.
Jag vill ha lite romantik och uppskattning.
Men han sitter så mycket med mobilen att det verkar som om han ibland glömmer bort att jag finns...
Visst, jag är väl inte världens bästa fru jämt men jag glömmer iaf inte bort min familj...
Är det här 7års krisen så många pratar om?

För i sådana fall så suger det. Ibland kan jag förstå att vissa gifta par har en affär vid sidan om.
Antagligen för att tända nån form av gnista igen...

Aja, slut på konstiga funderingar.

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar