fredag 18 juli 2014

Mäh

Asså, idag verkar min karl varit helt jävla ur gängorna..
Visst okej, du har sovit dåligt men väljer man självmant att vara uppe till tre på natten o spela tv-spel så skyll dig själv.
Ja, du har tandvärk konstant. Jag vet det men jag kan inte hjälpa dig och du vägrar ju gå akut för då kan du inte få den lugnande du behöver.

Men måste du verkligen vara otrevlig mot mig en hel dag?
Måste du välja att sova på soffan framför att sova i sängen här brevid mig?

Jag förstår inte vad jag har gjort dig och när jag frågar så vägrar du svara. Du är bara tyst.

Tack vare dig KÄRA MAKE så har jag idag känt mig så ensam som man kan göra. Idag har varit en sån dag då man önskar att man kunde varit någon annanstans hela dagen.

Du har till och med gjort min brända rygg värre då du helt oförsiktigt kastade på after sun och hårdhänt smörjde in det.. Jag satt för fan och grinade av smärta...

Jag börjar faktiskt känns mig mer och mer besviken på mitt äktenskap, du förstör det bit för bit.
Och jag har ingen att prata med, jag vill inte blotta mig smärta som blossar upp ibland.
För vi har ju bra dagar oxå men det är tyvärr de dåliga man minns.

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar