söndag 11 november 2012

Sömnlös i Eskilstuna.

Jag kan inte sova. Jag bara vrider o vänder på mig. Jag blir tokig.
Var uppe hos Hanna idag en snabbis eftersom hon fyllde år. Lucky me så var Camiluren där med, hon såg på mig att jag hade ont, riktigt ont. Och eftersom hon är utbildad massör så satte hon igång bara sådär. Och aj fan vad ont det gjorde. Jag skrek rakt ut flera gånger o trodde att jag skulle spy. Jag har aldrig varit med om något liknande. Flera gånger fick de påminna mig om att andas och att jag iaf skulle försöka slappna av. När hon var klar så tittade hon på mig och sa att jag måste söka hjälp och att hon gjort det hon kan men jag har tydligen fel på en kota. Och antagligen är det den som ställer till allt. Japp, nu blir det att ringa vc.
Men nu ikväll har jag så förbannat ont att jag inte kan sova. Överdelen av ryggen vid axlarna och skulderbladen är svullen! Sådär lagom kul.
Men men, jag har iaf lagt mig så bra jag kan i soffan o hoppas på att programmen är bra nu i natt och att jag tillslut somnar av ren utmattning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar