lördag 25 oktober 2014

Tjoho

Idag fick jag surfplattan som utlovat. Jädrar vad skönt.
Nu är det bara mobilhelvetet som ska komma. Väntat i över en månad nu och det börjar bli lite trist.
Jag som var så jäkla glad över att få en "ny" mobil men nu känns det nästan bara som en pina.
Och Patrik ser ju varje dag hur deppig jag blir över att den inte kommer. Eller jag blir mest deppig när jag inte får den på den dagen som är sagt. Vilket har varit 4ggr nu ungefär.
Jag önskar att jag var rik, jättemycket massa rik så jag kunde köpa allt jag vill ha eller behöver ha utan att behöva tänka "om jag köper den här har vi då råd med mat resten av månaden"...

Skulle va trevligt o känna att ekonomin inte var ett hinder jämt och att alla pengar inte gick till mat och räkningar.
Skulle vara trevligt att ha något över till nöjen oxå.

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar