fredag 9 maj 2014

Surt....

Min karl är så in åt helvete sur just nu och jag kan inte lista ut varför.
Istället så oroar jag mig o blir bara mer o mer deppig.
Han svarar inte när jag pratar eller skriver med honom. Idag gick han o la sig klockan 18.... men han gick ut med hunden vid 21, satte sig i soffan o gnällde på vad jag kollade på (filmen priest på sexan) och gick o la sig igen.
Jag sket i vilken o hoppade in i en snabb dusch.
När jag kom ut var Jonathan vaken (suck) och självklart fick jag ta honom då för gubben låg bara o glodde i mobilen i sängen. Slutade med att jag fick skita i min film, gubben drog ut o la sig i soffan o jag la mig i vår säng med Jonathan.
Kul fredagskväll, och något säger mig att morgondagen inte kommer bli ett dugg bättre.
Fortsätter min karl vara på det här humöret så flyttar jag snart. Orkar fan inte.
Tack o lov att jag iaf har några timmar på loppisen imorgon.
Kanske gör en på lite bättre humör iaf.
Hoppas kan man ju alltid göra.

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar