tisdag 11 juni 2013

Vad tusan....

Vad fan är det som händer runt omkring mig?
Jag läser om fler och fler som har kärleksproblem.
Vissa har bara bagateller men väljer ändå att gå isär istället för att kämpa för kärleken medans andra kan jag förstå att det tagit slut.
Men dessa människor med bagateller blir jag fan förbannad på. Tror de att kärleken är lätt? Att man bara kan lalla runt i ett förhållande utan att jobba på det, utan att prata med varandra om diverse problem.
Jag och Patrik har varit tillsammans i 6år och gifta i 2år och vi har det inte lätt alla gånger. Men vi kämpar för OSS, för våran familj. Vi ger inte upp bara för att det dyker upp hinder på vägen, vi hjälps åt att komma över dessa hinder.
När vi väl tagit oss över så är vi starkare än innan och vi inser att det är han och jag. Vi har gett varandra ett löfte och det ska vi banne mig hålla.

Och snälla tjejer och killar, är er partner ett svin/idiot/otrogen osv så är det banne mig tid att gå vidare, då finns det nog inget värt att kämpa för.
Meningen är inte att ni ska göra om er partner utan ni ska hitta en som accepterar er som ni är och vice versa!

★Carola★

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar