onsdag 17 oktober 2012

Osociala jag

Jo så är det nog just nu. Jag orkar inte riktigt gå hem till mina vänner på kvällarna just nu. Jag vill bara sitta i min soffa o vara lite småbutter och mysa under en filt. Jag är trött. Jag vill sova. Jag vill bli killad på ryggen. Jag vill få håret borstat. Jag vill titta på det jag känner för på tv. Jag vill sy. Jag älskar Lorax. Jag vill ha NEGERBOLLAR! Jag vill ha klubborna fifty-fifty. Jag vill ha en ny garderob. En ny soffa. Jag vill ha ENERGIDRICKA. Jag måste se stolthet och fördom snart igen. Kan någon måla min hall? Kan samma någon städa åt mig för jag orkar inte. Kan någon skänka mig 50 000 för jag är så förbannat less på att vara så fattig att man varje månad måste sälja saker i sitt hem för att ha råd med mat och blöjor. Och kan någon bara ge mig lite ork? Jag är så förbannat trött på att må psykiskt dåligt. Och jag tror att min dag suger just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar