tisdag 26 juli 2011

Holy crap!

Mina barn, mina underbart jobbiga barn. Men fortfarande MINA barn.
Idag har de ännu en gång lyckats fortsätta vandalismen av Willes madrass... Ja jösses, ibland önskar jag att jag hade en gympasal i anslutning till lägenheten så jag bara kunde öppna dörren o säga åt alla barn o leka så mycket de bara kan så de kunde göra av med massor av energi på ett säkert ställe!

Aja, nu har vi iaf lagt tvillingarna då deras bråk började gå överstyr. Theo den lilla busen bits, rivs, slåss och retas..Stackars lilla Oliver som alltid råkar ut för Theos sammanbrott.
Och så lilla Willes som är så osäker på om han ska gå imellan eller inte.. Inte hans ensak kan man tycka men ibland vill han ju hjälpa till tex om de är i hans rum osv men ändå så bubblar osäkerheten upp till ytan..

Och vet ni vad, nu finns det "stop o väx" här hemma.. Nu ska både Patrik o Wille bli av med sina fula vanor....
Så nu kör vi =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar