tisdag 25 mars 2014

Suuuuur

Den här dagen kan typ fara åt skogen.
Jag har haft värk i hela kroppen sen jag vaknade och det gör mig så trött.
Och att man sen på det har en make som bara sovit 3 timmar i natt gör ju inte saken bättre. Blir liksom kaka på kaka.
Ingen av oss är pigga och glada.
Vi går varandra på nerverna och bråkar typ hela tiden.
Den där jävla psykiatrin kan ju brinna i den hemsökta skogen på en giftig ö.......
Hur fan tänkte dom när de plockar bort all medicin från en person som klart och tydligt behöver den?
Tror inte att saker kommer bli bättre här hemma förrän maken får rätt hjälp igen.
Bad honom o plocka lite här hemma idag när jag tog med mini till öppna förskolan.
När jag kom hem med matvaror o annat så hade han inte lyft ett finger.
Det gör mig så trött och besviken.
Känns som om allt går emot oss just nu :-(

Just nu i denna stund skulle jag vilja vinna 1 miljon. Betala alla skulder, renovera hemma, körkort/bil och en resa för hela familjen skulle då ligga först på listan!

☆Carola☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar